K´AALAL
XOOK JUN
Le jejeláas
t´aanilo´ob yaan ich maaya t´aan leti biix u t´aan u yalik le balo´bo´ juntu´ul
kajtalil,wa junp´eel kaj le
mejenpalo´obo´ ku man ti yakach balo´ob ti tu miatsil ,bix u biskubalo´ob ich
kaj bey tuno ti ku mu´uk´an kunsik u tsikbe´enil yéeyel u miatsil bex xane je´lu pajtal tu jun u yalik
baáx tan u tukultik .Te kuchil xook le ka´ansaj yan u mentik mako´o malo´ob u
tial u pajtal u yalik baax tan u tukultik ich u najil yéetel ich u kaj ,yan u
kanko´ob yan jejeláas t´aano´ob jelu pajtal u ch´aik baax malo´ob u tial u pajtal
t´aan y´eetel u la´mako´ob.
IN K´ABAE
X-MAYRA
CONCLUSION
SESION 1
Las prácticas sociales del
lenguaje son las diversas maneras en que una familia o comunidad habla o se
expresa y los niños participan en diferentes situaciones de acuerdo a su
cultura y como se relacionan en su
comunidad, y es aquí donde el individuo va fortaleciendo su identidad personal
y cultura y su autoestima para poder expresar sus ideas y opiniones sobre
asuntos que le incumbe o le importa. En la escuela el docente va a formar
personas responsables y capaces de participar en su vida familiar y
comunitaria, familiarizar al alumno a las diversas expresiones que existe para
que pueda utilizarla de la mejor manera de acuerdo a la situación que se le
presente.
MI NOMBRE ES MAYRA
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