K´AALAL
XOOK KA´
Le jatas
meyaja´ku betik u ch´anúutik ka´ansaj u k´an be´enil u yuuchul meyaj ich mayaj
t´aan ich najil xook, je´ lu pajtal meyaj yéetel le mejenpalalo´obo yéetel
píikil t´aano´ob, na´at t´aano´ob, úuchben t´aano´ob,jejelas tsíikbalo´ob u
ti´al ma´u sata´le úuchben t´aanoób ku yalik le úuchben mako´ob yéetel u pajtal
u p´aata toon bey jump´eel aik´aal jejela´as t´aanil yan muk´akunsik.
In
k´abae´x- MAYRA
CONCLUSION
SESION 2
Este tema nos da a entender a
los docentes de la importancia que tiene
llevar a la practica en el aula
la lengua maya, se puede trabajar con los niños a través de poesías, adivinanzas,
narraciones, cuentos, leyendas, etc. para que todos los testimonios de nuestros
antepasados no se pierda y se conserve como una riqueza literaria que hay que
valorar.
Mi nombre es MAYRA
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