jueves, 21 de mayo de 2015

CONCLUSION KAMP'ÉEL XOOK

20:46 // by GRUPO 5 // No comments

ÁMBITO: ESTUDIO Y DIFUSION DE CONOCIMIENTO.

IN XOOT TUKUL

Le jejelaas t’aano ku beetik ka le mejen páalalo’ob ka u kanikob u beetob tu juuno u ts’iibo yeetel u naatko, le ambitoa u k’aat ka ichil u najil xook yéetel ti e kaajal tu’ux ka meyaj ka maanak le u tsíibó le mejen paalalo’ob. Bey xaan le ambitoa ku favorecertik ya’ tukulob, in kaat in waale je’el u páajtal in wilik  yakach temas  ti le xook mejen páalaloba’ je’el u páajtal u eesik ti bix ku t’aano yéetel u ts’íibta beyo ku favorecerta yaa campos formativos yeetel ketlal kambal. Bey xaan le ambitoa  ku beetik u meyaj ma’alob le mejen paalalo’ob ichil le xooko, bey xaan le u yeet ts’íito ku beetik ka u much meyajo, ka u kaxtikob bix ken u resolvertikob le ku uchul tiobe saansamal yéetel ku beetik u participar ti u biblioteca ‘aanalte’il ti u najil u xook.
 in kaaoltik  le ambitoa ku beetik  k’aabetak tial in ts’iibtik actividades situaciones wa proyectos  ka u beetko u favorecertik  le ts’íito  ti le ka’p’éel t’aano (kastelan t’aan yeetel maaya ).

In k’aabae
XRosario

CONCLUSION
La prácticas sociales de lenguaje generan condiciones para que los niños aprendan a ser autónomos en la producción de sus textos e interpretación. La finalidad de este ámbito es lograr que la producción de textos circulen en la escuela y la comunidad.
Este ámbito es transversal porque favorece varias áreas de conocimientos, es decir que se pueden tratar varios temas en preescolar de manera oral y escrita favoreciendo varios campos formativos y sus competencias.
También este ámbito apoya a los niños a mejorar su desempeño escolar mediante la producción de escritos propios , también favorece que los alumnos aprendan a trabajar en grupos a solucionar problemas cotidianos  y a fomentar la participación de los alumnos en la biblioteca escolar.

Mi nombre es

ROSARIO

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