ÁMBITO:
ESTUDIO Y DIFUSION DE CONOCIMIENTO.
IN XOOT
TUKUL
Le jejelaas t’aano ku beetik ka
le mejen páalalo’ob ka u kanikob u beetob tu juuno u ts’iibo yeetel u naatko,
le ambitoa u k’aat ka ichil u najil xook yéetel ti e kaajal tu’ux ka meyaj ka
maanak le u tsíibó le mejen paalalo’ob. Bey xaan le ambitoa ku favorecertik ya’
tukulob, in kaat in waale je’el u páajtal in wilik yakach temas
ti le xook mejen páalaloba’ je’el u páajtal u eesik ti bix ku t’aano
yéetel u ts’íibta beyo ku favorecerta yaa campos formativos yeetel ketlal
kambal. Bey xaan le ambitoa ku beetik u
meyaj ma’alob le mejen paalalo’ob ichil le xooko, bey xaan le u yeet ts’íito ku
beetik ka u much meyajo, ka u kaxtikob bix ken u resolvertikob le ku uchul tiobe
saansamal yéetel ku beetik u participar ti u biblioteca ‘aanalte’il ti u najil
u xook.
in kaaoltik
le ambitoa ku beetik k’aabetak
tial in ts’iibtik actividades situaciones wa proyectos ka u beetko u favorecertik le ts’íito
ti le ka’p’éel t’aano (kastelan t’aan yeetel maaya ).
In
k’aabae
XRosario
CONCLUSION
La
prácticas sociales de lenguaje generan condiciones para que los niños aprendan
a ser autónomos en la producción de sus textos e interpretación. La finalidad
de este ámbito es lograr que la producción de textos circulen en la escuela y
la comunidad.
Este
ámbito es transversal porque favorece varias áreas de conocimientos, es decir
que se pueden tratar varios temas en preescolar de manera oral y escrita
favoreciendo varios campos formativos y sus competencias.
También
este ámbito apoya a los niños a mejorar su desempeño escolar mediante la
producción de escritos propios , también favorece que los alumnos aprendan a
trabajar en grupos a solucionar problemas cotidianos y a fomentar la participación de los alumnos
en la biblioteca escolar.
Mi
nombre es
ROSARIO
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