K’AALAL KAAMP’EEL
XOOK
.
Le kaamp’eel ambito’a
ku tsolik ba’ax
k’aabet meentik ti’al
jach beykuntik le
meeyaj ichil kúuchil
yéetel u naajil
le xooko. Ku ya’aik bix
u ts’abal k’ajolbí
u ts’íibil yéetel
u tsíikbal máasewal
t’ano’ob, beyó ma’
u túubsa’a le
úuchben tsíikbaló yéetel
le miatsiló.
Ku ya’ik
xaan k’aabet ka’ansik
le kambalo’obó ka ts’íibnako’ob, ka
yaabchak u núukul
xook.
CONCLUSION. CUARTO AMBITO.
En el cuarto ámbito nos explica
cómo y qué debemos hacer para dar a conocer el conocimiento, dentro del salón de
clases y en la escuela. Como dar a conocer la lengua oral y escrita de nuestros
antepasados, de esta manera rescatar nuestra cultura.
Nos dice que hay que fomentar la
escritura en los alumnos en lengua maya y español, para incrementar el material
bibliográfico.
XROSAURA BALAM AVILA.
0 comentarios:
Publicar un comentario