domingo, 17 de mayo de 2015

KAMP'ÉEL XOOK "U K'ÁAMBE'ENIL U K'AÓOLTIK JUNTÚUL KA'ANSAJ U MIATSIL KU BAAK'AMPACHTIK U KUXTAL U XOOKNÁALO'OB

18:09 // by GRUPO 5 // No comments

malo'ob oka'an k'íin in weet ka'ansaje'ex, kin ts'aik te'ex u niib óolal tumen taan a ch'anu'uktike'ex le múuch'meyaja'.

báale' ts'ok meyajtik  kamp'éel xoko'ob tu'ux ku yáalik u ka'anbenil u ch'aóolta'al le jejeláas t'áano'b ku táakbesiko'ob le kaajo'ob ti'al u páajtal u beytal u tsoliko'ob le tumben báaxo'ob  ku k'aóoltiko'ob ti' yóok'ol kaab.

bey tuno', kin p'aatik te'ex ti'al a k'eex túukultike'ex  le k'aat chi'a':

¿ba'axten jach taaj k'áabet juntúul KA'ANSAJE' U K'AÓOLTIK  U MIATSIL KU  BAAK'AMPACHTIK U KUXTAL U XOOKNÁALO'OB TI'AL U MÁALO'OB MEEYAJ?

kin páatik ka utsak a táajpajale'exi'.

tu laak' k'iin.

ku ts'íib:

XSAAK.

TRADUCCION

buenas tardes compañeros maestros,les agradezco que participen en este diplomado.

pues ya hemos trabajado cuatro sesiones donde se ha resaltado la importancia de valorar las practicas sociales de lenguaje que utilizan los pueblos  para que puedan explicar  los conocimientos que adquieren de su medio.

por ello, espero que intercambien sus experiencias respecto a esta interrogante.

¿ por que es importante para el maestro de educacion indigena retomar el contexto cultural del alumno para su labor docente?

espero su intervencion.

escribió
BLANCA

0 comentarios:

Publicar un comentario