¿BA’AXTEN JACH TAAJ K’AABET JUNTÚUL KA’ANSAJÉ
U K’AÓOLTIK U MIATSIL KU BAAK’AMPACHTIK U KUUXTAL
U XOOKNÁALO’OB TI’AL U MÁALOB MEEYAJ?
To’on maasewal ka’ansajone’
jach k’aabet ilik, úuyik u ts’iikbale’
mejen palalo’obo yola beyo
ojeltik ba’ax suuk u meentiko’ob, u miatsilil bix u muk’ankunsik u tukul, tumen jujuntul mejen paalale’ jejelas bix u
yilik u
baak’ampach, le meentik tun to’on ka’ansajone’ le ken uyik u ts’’iikbale
mejen palalo’obo te tu najil le xooko’
tan jach beykuntik le meyaj y’eetel
le mejen papalo’obo bey xaan
chinjoltik y’eetel muk’naskunsik
tu láakal baax
yan tu bak’aanpacho’ob.
DE EDUCACIÓN INDÍGENA RETOMAR EL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA SU
LABOR DOCENTE?
Para nosotros maestros de educación indígena es muy importante retomar
el contexto cultural del niño porque de esa manera rescatamos todo lo que está
en su entorno social como sus costumbres, tradiciones, valores y sus ideas,
como ya sabemos cada quien tiene o ve su entorno de diferentes maneras, entonces
nosotros al retomarlo en el aula enriquecemos nuestro
labor docente y de esa manera rescatamos y valoramos el contexto cultural.
XMIRIAM DEL CARMEN BALAM AVILA.
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