jueves, 21 de mayo de 2015

16:45 // by GRUPO 5 // No comments




¿BA’AXTEN  JACH  TAAJ  K’AABET  JUNTÚUL  KA’ANSAJÉ  U  K’AÓOLTIK  U  MIATSIL  KU     BAAK’AMPACHTIK  U  KUUXTAL  U  XOOKNÁALO’OB  TI’AL  U  MÁALOB  MEEYAJ?

To’on  maasewal  ka’ansajone’  jach k’aabet ilik,  úuyik  u ts’iikbale’  mejen  palalo’obo yola beyo ojeltik  ba’ax suuk u  meentiko’ob, u miatsilil bix u muk’ankunsik  u tukul, tumen  jujuntul mejen paalale’ jejelas bix u yilik  u  baak’ampach, le meentik tun to’on ka’ansajone’ le ken uyik  u ts’’iikbale  mejen palalo’obo te tu najil le xooko’  tan  jach beykuntik le meyaj  y’eetel  le  mejen papalo’obo  bey xaan  chinjoltik  y’eetel  muk’naskunsik  tu  láakal  baax  yan  tu  bak’aanpacho’ob.


DE EDUCACIÓN INDÍGENA RETOMAR EL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA SU LABOR DOCENTE?
Para nosotros maestros de educación indígena es muy importante retomar el contexto cultural del niño porque de esa manera rescatamos todo lo que está en su entorno social como sus costumbres, tradiciones, valores y sus ideas, como ya sabemos cada quien tiene o ve su entorno de diferentes maneras, entonces nosotros  al  retomarlo en el aula enriquecemos nuestro labor docente y de esa manera rescatamos y valoramos el contexto cultural.


XMIRIAM DEL CARMEN BALAM AVILA. 

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