jueves, 21 de mayo de 2015

KAMP’ÉEL XOOK . ESTUDIO Y DIFUSION DEL CONOCIMIENTO . GEORGINA

17:13 // by GRUPO 5 // 1 comment

¿BA'AXTEN   JACH    TAAJ K'ÁABET   JUNTÚUL KA'ANSAJE' U K'AÓOLTIK   U  MIATSIL KU  BAAK'AMPACHTIK U KUXTAL U XOOKNÁALO'OB TI'AL U MÁALO'OB MEEYAJ
E  JKANSAAJO’OBO    JACH  K’ÁAMBEN  KA  U  K’AOTO’OB  U BÁAK’AMPACHÍIL YÉETEL MÁAXO’OB    KAAJAKBALÓ   E  J KAAMBALO’OBO  TI’AL  U  PAJTA’AL  U  NAATKO’OB, YÁANTKO’OB     LE’  JÉELÁ  JACH    JÉE  U   BEEYTAL    WA   TÁATS’  K’ÍIN  TÁAN  U   MÚUCH’K’UMBAÓ   TI’AL   U  SÚUKTAAL  YÉETEL      LÚUKUK   U SÁAJAKIÍL  TS’IIKBA’AJ   YÉETEL  E  JKÁANSAJO’OBO    BEEY    XA’AN  E’ JTÁATA  TS’ÍILO’OB    YÉETEL  JKÁANSAJO’OBO  WA   KAMBALO’OB     YÉETEL    U YEET   KAMBALIÍ .      LE’  JÉELÁ  KU  YÁANTIÍK   U  BEETIK     JEJELÁAS    MEEYJO’OB   TI’AL  U  KAAMBALO’OB   JACH  MAALO’OB     BEEYO’    JÉEL  BAALAK  K’IÍN   WA  JÉETÚUXA’AKÉ    JÉEL   U   PAAJTAL  U  PÁAKTANTÍIK   JEJELÁAS   K’AASO’OB   TU’  KU’UXTAALIÍL.  LÉETEN   JACH  K’AAMBÉEN U  K’AÓOLTIÍK  LÉE  JEJELÁAS  MÍIATS’ÍLO’OBO, RELIGIONO’OB , MAASEWAL T’AANO’OB,  JEJELÁAS  TÚUKULO’OB   YA’ANO’OBÓ      JACH  MAÁLO’OB    U  K’AÓOLTAJ  CHÉEMBALÉ  TÉELÓ   MA’  K’ÁABET    UXU’ULULIÍ   K’AABET  U   XI’IIXTÁAJ, UMEEYALTÁJ  U TS’IIKBALTAJ   BI’IX   SÍIJÍK   E JEJELÁAS T’ÁANOBÁ    BEEY  TÚUNÓ   JÉEL U KANÍIK  U  YÁABÍILTIK  U  MÚUK’IÍNSÍK  U MIATS’ÍIL  TI’AL  MA’  U  PECH’ÓOLTAAL  E  MASEWAALT’AANO’OBÓ.    
 XGEORGINA
                                              
   EL  MAESTRO     ES  IMPORTANTE  QUE  CONOZCA  EL ENTORNO  QUE  RODEA  A SUS  ALUMNOS  PARA  SABER  Y  ENTENDER  EL PORQUE  DE LOS  COMPORTAMIENTOS


   Es  importante   que   el  maestro  conozca  el  entorno    y   a    las  personas    que      rodea    a los    alumnos   para  entenderlos, comprender los  y  poder  ayudarlos ;   esto es posible mediante  la     convivencia  amplia  y  constante   para   propiciar  un  ambiente   agradable  de  mucha  confianza   entre    alumnos- docentes , docentes -  padres de  familia Y  alumnos  -alumnos .  esto    ayuda    a  diseñar diferentes  actividades  para   un  aprendizaje  significativo   que les  sirva  para la  vida  y para  enfrentar   los   diferentes  retos   de  la  sociedad.   para  ello  hay  que   conocer    las  diferentes  culturas,  religiones, lengua  materna, ideología  que existen;  analizarlas  y   platicarlas  de  la  importancia    que  tienen  cada una, sobre  todo  respetarlas, valorarlas  y  que   sean  orgullosos  de  ello  .   Georgina                             

1 comentario:

  1. CUARTA SESION AMBITO Y LA DIFUSION DEL CONOCIMIENTO
    Es importante que el docente conozca que practicas sociales se practican en el lugar donde trabajan, para conocerlo necesita hacer un diagnóstico, platicar con los padres de familia, observar a los niños mientras interactúan entre sus compañero, realizar cuestionamiento de lo que hacen en casita etc. Todos estos conocimientos que se obtendrán nos servirán para planear adecuadamente las actividades a trabajar con los pequeños o con los padres de familia las cuales servirán para que los niños aprendan a expresar oral o escrito en su lengua materna al cual le permitirá ser una persona autónoma y desenvolverse en el contexto social a la que se encuentre

    Le kansajo k’abet u k’aotik makamak le prácticas sociales yan tie kaajal tux ku meyajo tial u k’aotke k’abet u betik jump’el chan tsi’b tux ken u tsiite bax u yoojel mejempalo’ob kun k’uchkoob tu naajil xook, k’abet u tsiibalo’ob yeetel le mamasil’ob u yiiliko’0b bix u siikbale palalo’ob yeetel u lae palalo’bo, k’abet u k’ataa u chi’ob baax ku betko’b tu yootoch , yulake bax kun k’aota yan u meyaj tï toon tial tukultik bax meyaj kun bet yeetelo’b

    kansaj x- veronica

    ResponderEliminar