¿BA'AXTEN JACH
TAAJ K'ÁABET JUNTÚUL KA'ANSAJE'
U K'AÓOLTIK U MIATSIL KU BAAK'AMPACHTIK U KUXTAL U
XOOKNÁALO'OB TI'AL U MÁALO'OB MEEYAJ
E
JKANSAAJO’OBO JACH K’ÁAMBEN
KA U K’AOTO’OB
U BÁAK’AMPACHÍIL YÉETEL MÁAXO’OB
KAAJAKBALÓ E J KAAMBALO’OBO TI’AL
U PAJTA’AL U
NAATKO’OB, YÁANTKO’OB LE’ JÉELÁ
JACH JÉE U
BEEYTAL WA TÁATS’
K’ÍIN TÁAN U
MÚUCH’K’UMBAÓ TI’AL U
SÚUKTAAL YÉETEL LÚUKUK
U SÁAJAKIÍL TS’IIKBA’AJ
YÉETEL E JKÁANSAJO’OBO BEEY
XA’AN E’ JTÁATA TS’ÍILO’OB
YÉETEL JKÁANSAJO’OBO WA
KAMBALO’OB YÉETEL U YEET
KAMBALIÍ . LE’ JÉELÁ
KU YÁANTIÍK U
BEETIK JEJELÁAS MEEYJO’OB
TI’AL U KAAMBALO’OB
JACH MAALO’OB BEEYO’
JÉEL BAALAK K’IÍN
WA JÉETÚUXA’AKÉ JÉEL
U PAAJTAL U
PÁAKTANTÍIK JEJELÁAS K’AASO’OB
TU’ KU’UXTAALIÍL. LÉETEN
JACH K’AAMBÉEN U K’AÓOLTIÍK
LÉE JEJELÁAS MÍIATS’ÍLO’OBO, RELIGIONO’OB , MAASEWAL T’AANO’OB, JEJELÁAS
TÚUKULO’OB YA’ANO’OBÓ JACH
MAÁLO’OB U K’AÓOLTAJ
CHÉEMBALÉ TÉELÓ MA’
K’ÁABET UXU’ULULIÍ K’AABET
U XI’IIXTÁAJ, UMEEYALTÁJ U TS’IIKBALTAJ BI’IX
SÍIJÍK E JEJELÁAS T’ÁANOBÁ BEEY
TÚUNÓ JÉEL U KANÍIK U YÁABÍILTIK U
MÚUK’IÍNSÍK U MIATS’ÍIL TI’AL
MA’ U PECH’ÓOLTAAL
E MASEWAALT’AANO’OBÓ.
XGEORGINA
EL
MAESTRO ES IMPORTANTE
QUE CONOZCA EL ENTORNO
QUE RODEA A SUS
ALUMNOS PARA SABER
Y ENTENDER EL PORQUE
DE LOS COMPORTAMIENTOS
Es importante que el maestro conozca el entorno y a las personas que rodea a los alumnos para entenderlos, comprender los y poder ayudarlos ; esto es posible mediante la convivencia amplia y constante para propiciar un ambiente agradable de mucha confianza entre alumnos- docentes , docentes - padres de familia Y alumnos -alumnos . esto ayuda a diseñar diferentes actividades para un aprendizaje significativo que les sirva para la vida y para enfrentar los diferentes retos de la sociedad. para ello hay que conocer las diferentes culturas, religiones, lengua materna, ideología que existen; analizarlas y platicarlas de la importancia que tienen cada una, sobre todo respetarlas, valorarlas y que sean orgullosos de ello . Georgina
CUARTA SESION AMBITO Y LA DIFUSION DEL CONOCIMIENTO
ResponderEliminarEs importante que el docente conozca que practicas sociales se practican en el lugar donde trabajan, para conocerlo necesita hacer un diagnóstico, platicar con los padres de familia, observar a los niños mientras interactúan entre sus compañero, realizar cuestionamiento de lo que hacen en casita etc. Todos estos conocimientos que se obtendrán nos servirán para planear adecuadamente las actividades a trabajar con los pequeños o con los padres de familia las cuales servirán para que los niños aprendan a expresar oral o escrito en su lengua materna al cual le permitirá ser una persona autónoma y desenvolverse en el contexto social a la que se encuentre
Le kansajo k’abet u k’aotik makamak le prácticas sociales yan tie kaajal tux ku meyajo tial u k’aotke k’abet u betik jump’el chan tsi’b tux ken u tsiite bax u yoojel mejempalo’ob kun k’uchkoob tu naajil xook, k’abet u tsiibalo’ob yeetel le mamasil’ob u yiiliko’0b bix u siikbale palalo’ob yeetel u lae palalo’bo, k’abet u k’ataa u chi’ob baax ku betko’b tu yootoch , yulake bax kun k’aota yan u meyaj tï toon tial tukultik bax meyaj kun bet yeetelo’b
kansaj x- veronica