jueves, 21 de mayo de 2015

CONCLUSION ÓOXP'ÉEL XOOK

20:44 // by GRUPO 5 // No comments

AMBITO : LA VIDA INTERCOMUNITARIA Y LA RELACION CON OTROS PUEBLOS

IN XOOT TUKUL
Le yaakun  jelanilob  miatsilob yéetel u t’aanil u luumil ku p’aatik u comprendertik  le mejen páalalo’ob le jejeláas t’aanó yaan ti u luumil yéetel ti e yóok’o kaab   yéetel leili  ku tojotik  le kastelan t’aan  yéetel u la’ t’aano maasewalo.
Le ambitoa yaan  ti e yáax ka u favorecertik  le u desarrollo t’aan yéetel le ts’iibo le kastelan t’aan yéetel le maaya t’aano bey xaan le mejen páalalo’ob yaan u k’aoltiko le varianteso yoolá u páajtal u tsikbalo yéetel u wet kambaló, u láak tsilob yeetel le máako ti u kaajalo.
Leeten kin walik beyá  kaabet chaik le ambitoa ti in meyaj le yakach miatsilo’ob  yeetel bix u t’aano te luumil mejico  yoola beyó je’el u páajtal esik le ka’p’eel  táano yéetel yaan eesik tiobe bix ku t’aana yéetel u ts’íitaj.

IN K’AABA’
XROSARIO

CONCLUSION

Apreciar la diversidad cultural y lingüística del país permite a los niños comprender que su lengua es una de tantas lenguas del país y del mundo y que tiene el mismo valor que el español y las demás lenguas indígenas.
Este ámbito tiene como prioridad de favorecer el desarrollo oral y escrito del español y la lengua indígena porque ambas son importantes. Estas lenguas tienen variantes por lo tanto el niño deberá conocerlo para que pueda interactuar con sus compañeros, familia y comunidad.
En conclusión es importante tomar en cuenta en nuestra práctica docente la diversidad lingüística del país para enseñarlos alumnos las dos lenguas de manera oral y escrita (español-maya).

MI NOMBRES ES:
ROSARIO.




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